Torsdag!

Idag har jag känt mig lite hängig :( Allmänt trött och matt i kroppen.. Kanske beror på att jag sov närmare 10 timmar i natt, jag mår ju bäst av ganska få timmars sömn även om jag inte fattar det på morgnarna! Annars börjar jag bli sjuk.. brukar känna mig sjuk efter att jag jobbat en dag, haha, alla där är ju mer eller mindre sjuka. Katta har varit här idag och vi har förberett vår power point presentation till imorgon. Det gick kalasbra, skönt att det är "över" snart :) Hon lärde mig även ett nytt sätt att bli av med hicka på, väldigt effektivt faktiskt :D Jag har även rensat en massa svamp som Mercan vann av nån på jobbet. Vet inte vad det var för tävling, poker eller nått antar jag :) Han skulle iaf fått öl först fast det hade han så mkt redan så han önskade svamp istället och då fick vi en hel ica-kasse med trattisar :) Aslan är väldigt förtjust i svamp märkte jag, han både lekte med dem och käkade på dem!



Jag hann även med ett styrkepass på Actic. När jag stod & strechade fick jag ett sådant sug efter nya träningskläder så jag cyklade till H&M och kollade lite.. det blev inga träningskläder, fanns knappt nått som föll mig i smaken, blev dock lite annat smått & gott :)

Ikväll kommer älsklingen "hem". Har inte sett honom på flera dagar nu för han har "bott" i Finspång pga MASSA jobb både på Sapa & med bänkarna. Det ska bli jättemysigt! Igår gjorde han verkligen min dag kan jag lova! Fick en jättefin bukett rosor levererade till jobbet. På en av rosorna hängde även ett gulligt armband. Sådana dagar gör det nääästan inget att han bara jobbar, jobbar, tränar och jobbar!

 

Nu ska jag träna på redovisningen en gång till, sen blir det bara slapp resten av kvällen!

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken kille du har! Är så fint med såna gester tycker jag. Är ju roligare att få dom till jobbet också så man kan skryta lite ;)

2010-09-30 @ 20:59:51
URL: http://sodemm.blogg.se/
Postat av: sanna

men gud vad mercan är rar. kan han inte smitta av sig lite till min karl. fick du det spontant elelr firade ni nåt?

2010-09-30 @ 21:26:46
URL: http://sannadalle.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaa, ibland kan han verkligen överaska :)

Det var inget särskilt vi firade eller så utan det kom helt spontant :D

2010-10-01 @ 09:46:39
URL: http://saraosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0