Hej, jag heter Aslan...

... och jag ÄLSKAR att sova på rygg:


Såhär kan han ligga och sova långa stunder och då sover han riktigt djupt dessutom, knäppkissen :)


Nu är rapporten färdig & ivägskickad till examinatorn! Det innebär en helt ledig dag för mig imorgon :)
Tänkte dra till Finspång och umgås lite med familjen då mammi råkar vara ledig. Blir en lunch/fika med några tjejer också och en titt på tapeter till köket kanske :)

Idag har jag äntligen TRÄNAT också!! Först styrketräning med instruktör & sedan ett core-pass på det. Det kändes verkligen att jag inte har styrketränat ordentligt på lääänge. Var sämst på Coren också och var tvungen att gå ner på knä när vi körde plankan :( Men nu jädrar ska jag köra igång igen!! Imorgon blir det att gå på pass med Sara :)

Fick nya katalogen från Eksjöhus hem i brevlådan idag.. fanns flera nya varianter som man blev lite sugen på. Jag blev tom tvungen att ringa till kommunen en gång till och kolla vår köplats.. vi hade inte förflyttats nått sen sist :( Skit!! Men men allt har väl sin tid som det brukar heta.


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad söt han är! Kan inte uttrycka i ord vad söt han är. Påminner lite om Zäta när han vaknar och stryker tassarna över ansiktet.. Passa på att njuta ordentligt när han är så liten som han är nu. De växer så fort som små liven

2010-09-30 @ 20:49:01
URL: http://sodemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0