Första momentet avklarat :)

Höstens första seminarium avklarat idag!! Det gick ju galant så nu känns allt MYCKET bättre, det var ju SÅHÄR det var ja, hihi. Gjorde intervju & observation idag med, känns som en givande dag! Jätteskönt!

På torsdag ska ja & älsklingen på visning i Finspång. Kanske blir ett radhus i väntan på en lämplig tomt?!? :D
Får se vad som händer...

Har haft en mysig helg nu i helgen som varit. På fredagen blev det mys med Mercan. Vi gjorde pizza & såg film!
På lördagen låg jag i sängen och pluggade halva dagen sen upp o göra sig i ordning inför lite släktträff med Mercans släkt. Det blev en jättetrevlig tillställning med 5-kamp (jag kom 3a, hihi) & grillat! Fick även träffa Sonjas barn & barnbarn vilket var himla kul. Alicia fick en ny kompis i lilla Mio 2 år. De hängde ihop hela kvällen och var sååå söta ihop! Alicia kallade Mio för "kompis" och ropade så efter henne när hon försvann, haha, rolig hon är lilla tjejen! Mios mamma råkar vara hudterapeut (snart) så jag ska boka in en tid hos henne för nån skön behandling! :)

På söndagen blev det ännu mera plugg för min del, men jag var riktigt effektiv vilket belönades med kvällsfika hos Mallan :) Hon drar ju till Borås idag för plugg så det kanske dröjer tills man ses igen! Lycka till vännen! ♥

Avslutar med ett litet boktips:

Zebraflickan av Sofia Åkerman

 

God Natt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0