Tillbax igen

Nu är jag så gott som klar med hemtentan vilket är otroligt skönt. Jag väntar bara på att få ett godkännande av Katta som ska läsa igenom den innan jag skickar in den! Så imorrn har jag en ledig dag :) Jag ska till Norsholm med Aslan en sväng då en tandläkare ska kolla på hans sneda tand. Sen ska jag ner på stan & shoppa loss lite grejer som behöver inhandlas, både till mig själv och till lägenheten. Köket är nästan helt klart nu och det är sååå fint tycker jag! Glömmer alltid bort att fotta men jag ska göra det så snart jag köpt gardiner, förhoppningsvis imorrn!

Nu har jag fått en ny hårfärg IGEN! Jag va så trött på min daskiga färg så jag fick hjälp av Sanna att hitta en snygg toning igår när vi va på stan. Kopparbrun kan man nog kalla den. Lite mörkare, höstigare färg åt det röda hållet som jag är väldigt inne på just nu :) Sen var vi och kolla på innebandyn och efter det hjälpte hon mig att tona med, kalas ju! Hitta en fin klänning (eller 2) med som jag ska ha på mig på Lördag! Är riktigt taggad för utgång, tror det kommer bli riktigt kul!

Idag fick jag ett nytt program att köra på gymmet men jag blev lite smått missnöjd. Jag sa klart & tydligt att jag vill ha mer av rumpa, ben & armar. Vad får jag då? Jo en MASSA rygg & axlar! Rygg är bland det lättaste att träna upp på min kropp och jag får knappt runt BH:n i omkretsen längre och då är det INTE själva brösten som blivit större, endast omkretsen! Vill inte bli större där nu.. hm får väl göra upp ett eget schema åt mig men lite tråkigt för jag gillar nästan mer att träna enligt någon annans instruktioner :) Nåja, inte världens största problem kanske :) Imorrn är det tisdag vilket betyder mitt favvopass på hela veckan: Bodytoning!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0