Skön helg + ny kurs

Idag drog nya kursen igång igen.. verkar bli rätt hektiskt, iaf de första veckorna! Men men, det ska nog gå det också, snart är det iaf över och bara tanken på det skulle kunna få mig att klara det mesta. Har hämtat en massa ny energi från en skön och mysig helg i huduvstaden. Att vi skulle hamna bara några hundra meter från ett terrordåd kunde man dock inte ana. Läskig och overklig känsla.

Vi kom upp skapligt på fredagseftermiddagen och installerade oss på vårt hotellrum, slappade lite innan vi bytte om till badkläder och tog oss ner till relaxen för lite bubbel. Kvällen spenderade vi på rummet, vi hade gått och köpt mat från Max + en massa godis så vi hade fredagsmys med idol på rummet :)

Lördagen blev det shopping hela dagen. Köpte alla julklappar utom en + två tröjor till mig själv! Vi passade även på att träffa Stina och hennes kille Jocke samt Lisa & Kalle på stan. Blev en fika och en liten update om varandras liv :) På kvällen hade vi tänkt att gå ut och käka någonstans och hitta på nått skoj men vi var så trötta så det blev mat på hotellet och sen film på rummet.

På söndagen åkte vi ut till Kista galleria för ännu lite mer shopping, blev mest julklappar till Alicia denna dag :) Käkade sushi innan vi åkte tillbax mot Norrköping!

Idag ska jag läsa ca 100 sidor hade jag tänkt.. känns inte als lockande. Är väldigt negativ till skolan nu, jag vet. Det är inte för att det är tråkigt utan för att det känns så otroligt onödigt på nått sätt. Men jag hinner nog sakna den igen under de hm, låt mig tänka.. dryga 40 åren som jag ska arbeta :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0