utan energi

Idag har jag igen energi :(
Älsklingen & jag var uppe sent igår och såg friidrott & sen film. Mysigt!
Vi såg New Moon, nått år efter alla andra eller vad det nu är?! Okej film men jag har ännu inte blivit sådär tagen som vissa andra har blivit av dessa filmer. Ska dock ge böckerna en chans så snart jag får tid tror jag.

I morse var jag tvungen att promenera genom en flod för att komma till jobbet. Hela Sandgatan ner var som ett vattenfall. Helt galet! Nu har jag som sagt inte mycket energi. Jag sitter i soffan & dricker kaffe och bara slappar. Såg att det fanns ett nytt hus ute på hemnet, dock på fel sida, annars såg det mysigt ut. Vi har fastnat för ett helt underbart hus i Svärtinge också, synd bara att ska ligga där :)

Om en timme ska jag ut & springa med Sara. Tills dess blir det nog dessvärre bara slapp :)

Åhh, på Torsdag börjar min 5 dagar långa semester! Underbart! Då ska vi iväg på en liten semestertripp, vet dock inte ännu vart det bär av. Jag röstar på Köpenhamn!! :)

Satt & kollade igenom bilderna från resan igår. Det är helt knäppt vad det känns länge sedan. Fattar inte att det bara är tre månader sedan vi kom hem. Känns som ett år sedan eller så.. skumt. Härliga minnen iallafall :) Man blir lite res-sugen nu igen när vädret här är så otroligt grått & trist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0