Trött!

Det blev en sen kväll igår och sedan upp rätt tidigt i morse.
Jag har gått omkring & gäspat hela dagen.. tog en liten lur nyss också, inte så smart kanske med tanke på att man ska försöka somna tidigt ikväll.

Igår var Emilia & Andreas här på mat. Vi grillade fläskfilé och champinjoner med dijonsmakande potatissallad med syltlök. Supergott! Mycket trevlig kväll, börjar bli tradition varje sommar nu :) Kommer bli tomt när Emilis åker upp till Umeå igen om några veckor..

Igår på dagen övertalade Mercan mig att prova på frisbeegolf. Jag gick motvilligt med på att köra en runda, jag lovade även dyrt & heligt att INTE bli arg om det gick dåligt. Haha, gick väl sådär med den saken. Jag lyckades nog träffa varenda träd och buskage i hela folkparken. Jag kan bara konstatera att frisbee inte riktigt var min grej :) Men kul att ha provat iaf!

Idag blev det en sväng till Linkan med mamma & pappa. Dom skulle köpa diverse ting och jag följde mest med som smakråd.. blev dock lite småplock inhandlat som vanligt :) Utanför Ikea stod en kvinna & sålde kantareller så jag köpte en ask. Så strax ska det bli varma mackor med kantarellstuvning, Mmm!

Tre dagars arbete denna vecka sedan leeedigt! Underbart! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0