reseplanerna såhär långt

I torsdags träffades vi alla fyra som typ ska "resa tillsammans". Jag och Sara ska ju först jobba 4 veckor i Costa Rica. Sedan kommer ju Mercan och Fatema ner (vet inte riktigt när än) men då blir det iaf att resa alla fyra, sedan dela upp oss. Jag & älsklingen tillsammans och Sara & Fatema tillsammans. Sista 2 veckorna i USA reser vi tillsammans igen! Känns som en jättebra planering :)

Vi har iallafall "spikat" en någorlunda rutt nu också.. även om den kan komma att ändras lite igen kanske :)
Min och Mercans resa kommer se ut ungefär såhär: Costa Rica - Nicaragua - Honduras - (Guatemala) - Belize - Mexico - Curacao - Miami - Los Angeles :) Ni kan tänka er att man längtar nu va?! :) De första veckorna av resan kommer vara lite mer "kulturella" sedan kommer några veckor av vita stränder, sol, bad, dykning & sånt och sedan blir det storstad på slutet :) Hur stor ryggsäck ska man ha egentligen? Finns ju sjukt många olika varianter att välja mellan.. Mercan ska ju till Shanghai snart igen så han kanske ska köpa en till mej där.. men vet i tusan hur stor jag bör ha alltså.. hm.

Idag har jag bokat ytterligare en resa, hihi. Fast inte så dyr & inte så lång heller, bara till Umeå :) Ska besöka Emilia 14-18 januari, burr.. är ju himla kallt där då men ska bli jättekul ändå! Får passa på när jag har slutat jobba och innan vi sticker.. blir mycket som ska hinnas med veckorna innan vi åker.



Haft en skön helg. I fredags firade vi Carro som fyller 25 år på tisdag!! Välkommen in i gänget gumman :)
Vi var på Grand där vi först bubblade och sedan åt en underbart god middag. En jättetrevlig kväll!
Gårdagen spenderades med älsklingen :) Vi körde ett styrkepass ihop på Friskis, gick såklart jättebra när man har världens bästa träningspartner :) Sedan oddsade vi på matchen som gick skit :( Lagade mat & såg sedan skit-matchen på tv... :(

Nu ska jag strax iväg till mamma o pappa o äta lite gottigott :)

Ska försöka skriva lite roligare nästa gång & även lägga till några bilder vilket det har varit brist på senaste tiden!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0