Fira älsklingen idag :)

Japp idag fyller han år, min underbara man :)
Firade honom lite i morse innan jobbet & han fick sin present, ett par "fin-skor" från Björn Borg som han blev jätteglad över så, skönt :)

Nu ska vi strax ut & äta, ska prova det libanesiska köket och gå till Meze bar & kök som alla pratar så gott om :)
Sen blir det kanske bio eller en hyrfilm med mys hemma i soffan :)

Har lite smått panik över morgondagen dock, fick veta igår att vi ska ha stor bjudning här hemma med 12-15 gäster.. Har jag sagt att Mercan inte har den bästa framförhållningen?! :) Hade jag ju inte direkt planerat så vet inte vad man ska slänga ihop & bjuda på? Tårta är jag ingen höjdare på & smörgåstårtan borde jag gjort redan idag om den ska vara god imorgon :(
Den gamla hederliga kladdisen känns inte heller så rolig :(

blir & grubbla lite till....

Grattis Älskling ♥


Kommentarer
Postat av: sanna

gör varm smörgåstårta och sen morotskaka till efterätt, gjorde jag idag! funkar alltid, kanske kan piffa till med lite halloween dekorationer:)

2009-10-31 @ 00:29:47
URL: http://sannadalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0