glad igen!

Känslomänniska som man är så kan humöret skifta rätt snabbt, på både gott & ont :D

Idag känns allt MYCKET bättre! Mest av allt för att min lilla gumma har blivit sig själv igen! Hon om någon måste ha nio liv!
Igår när jag var på gymmet hade Mercan skickar ett mms till mej med en bild på Myrra när hon satt vid matskålarna och ÅT! Jag blev så glad! Idag har hon som vanligt varit med i köket och suttit och tittat på när jag fixat vid diskbänken precis som hon brukar. Hon har även tiggt en del (tack vare min kära vän Carro, hihi) Men nu har jag bestämt mig för att skämma bort henne sista tiden hon har kvar! Det gör inget om hon blir en odåga, bara hon lever & mår bra!

Mercan hade även handlat taco-grejer o fixat film tills jag kom hem och det gjorde mig självklart gladare! Imorse började jag som vanligt dagen med en morgonpromenad tillsammans med Carro, hon följde mig till jobbet ute i Hageby där jag ska jobba nu i helgen. Gick intro några timmar nu i morse för att fräscha upp minnet hos den brukaren. När jag gick hem från jobbet fick jag dessutom värsta uppenbarelsen om vår c-uppsats. Jag såg hela uppsatsen framför mig och den känslan har jag längtat efter de senaste veckorna! Men imorgon får vi vår dom av Khalid, vår handledare! Gode gud säger jag bara, hoppas han gillar den!

Kände att jag behövde träna lite löpning denna vecka också, var jättelänge sedan jag sprang så jag var ute två varv runt strömmen nyss. Sprang själv så det var lite segare än vanligt men jag körde intervall för mig själv, 150 steg i vanligt tempo och 50 i snabbt tempo, Det var faktiskt riktigt skoj & lagom jobbigt :D

Nu ska jag äta lite kvällsmat innan jag ska ut till Hageby igen och vara med på läggning av brukaren. I helgen ska jag jobba 27 timmar!



Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, vad skönt att du är gladare igen och att lilla Myrra mår bättre och äter. Det är alltså bra att jag skämmer bort henne lite när hon är här, hihi

2009-05-08 @ 18:00:59
URL: http://carolinekarlström.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0