deppighet

jag känner på mig att detta inlägg kommer att bli väääldigt negativt & deprimerande men jag har inte mycket att glädjas åt för tillfället (det har jag säkert men det känns bara inte nu).

Min lilla kissa är sämre nu. Hon har spytt upp allt hon ätit sedan i måndags kväll och idag har hon vägrat äta. Hon äter inte ens kokt fisk som hon annars älskar! När hon var hos veterinären i onsdags konstaterade dom att hon gått ner ytterligare 0.2 kg, nu väger hon 2.3 kg. En gång i tiden vägde hon 3.2kg! Hon bara måste börja äta idag annars blir det en tripp till doktorn imorgon igen o jag vill bara inte det. Jag vill inte höra veterinären säga att det inte finns något kvar att göra. Usch, lilla gummsan! Tycker så synd om henne! Och synd om mej om jag ska tvingas vara utan henne!

Uppsatsen gör mej också deprimerad, denna jobbiga och långdragna process! Vill bara att det ska vara över nu! Tänk om vår handledare tycker allt som vi har skrivit är skit? Då kan vi inte ha examination vid någon av de första två tillfällena som jag planerat & då blir det ingen resa till Marseille för min del! Uppsats-skit! Sen ska jag jobba hela denna helg & det känns också skit. Borde vara glad över att jag får jobba men nu orkar jag bara inte. Vill vara hemma med min lilla gumma!

Min födelsedag närmar sej också men den känns inte så värst rolig nu.. orkar inte planera!

Min hårddisk har jag fortfarande inte kunnat öppna, måste vänta till Måndag då jag kan låna min brors dator som också har xp. Jag kan inte sluta tänka på hur det skulle kännas om jag upptäcker att alla bilder är borta! Vilken katastrof! Det skulle säkert kunna hända nu bara för att allt annat också är skit!

Guud vad jag gnäller just nu! Snart ska jag iallafall få gå iväg o träna, hoppas att det kan muntra upp mej lite!

Kommentarer
Postat av: susanna

som du sa till mig: usch va trist men alla har såna här perioder ibland. bara att tänka positivt och glädjas åt det som är roligt och underbart i livet :) Tråkigt med din katt, hoppas att hon blir bättre snart :) Nu ska jag in till skolan och ha möte med examensgruppen, vi som ska fixa examensfesten :)

2009-05-07 @ 09:24:00
URL: http://amorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0