Våffelkväll

idag efter jobbet kom tre söta tjejer hem till mej med en massa våffel-ingredienser :)
Jag hade lovat att klippa Emelies lugg o under tiden så gräddade Carro & Fatema våfflor. Till våfflorna serverades vispad grädde, glass, frysta (fast upptinade) blåbär och hallon och jordgubbsylt. Mumsigt värre :) Jag åt fem stycken, lyckligtvis var Fatema med som är någorlunda normal i maten så jag slapp känna mig som värsta storätaren själv. Carro & Emelie kan bli illamående efter EN våffla, helt ofattbart för mig :)




Imorgon blir det lite plugg igen & på fredag ska jag & Sara geomföra vår första intervju. Ska bli skoj att komma igång med det nu. Men den där c-uppsatsen ligger & gnager i mej hela tiden. Det faktum att man kan få VG är bara jobbigt, gillar inte sådana kurser, det är värsta stressmomentet. Det är mycket skönade när man bara kan bli godkänd eller inte och blir man inte godkänd kan man alltid göra ett nytt försök eller komplettera med någonting.

Pratade nyss med Mallan. Vi ska inte ha fest ihop längre :( Hade tänkt att fira våra 25års dagar ihop men nu blir det för stressigt & det förstår jag absolut. Hon ska ju iväg utomlands en månad så det finns inte mycket tid kvar att planera.

Sängdags!
Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Susanna

skorna finns kvar :) jag köpte ju mina igår och de finns kvar i både brunt och svart. jag köpte mina ute på ingelsta men det fanns jättemånga kvar inne i stan också! :)

2009-03-26 @ 09:11:23
URL: http://amorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0