Godmorgon!

Denna helg har jag verkligen sovit ut.. har varit (är) hemma hos mamma o pappa hela helgen. Så skönt att slippa bry sej om matlagning och andra "måsten". Bara vara och bli omhändertagen, himla skönt ibland :)

Om en stund ska jag o mamma o vovve ut o skogen och plocka blåbär. Vi var ute och gick en sväng i fredags kväll och såg då att det fanns massor. Vi hittade även några kantareller :) Ska bli skönt att spendera några timmar i skogen, var verkligen länge sen det plockades blåbär & svamp nu.

Igår var vi först hos min bror en sväng o fick tårta, han fyllde ju år :) Vi firade ju honom förra helgen men det blev lite kalas äöven igår. Sen knallade jag bort till Sanna som ÄNTLIGEN klippte av en rejäl bit av mitt slitna hår. Fick även lite uppfräschande slingor. Känner mig som en ny människa nu, det var verkligen välbehövligt! Underbar känsla med nyklippt hår!!

Efter det åkte jag hem till Mallan och vi satte oss och kollade efter boende i London. För er som inte vet så har vi bokat en lite tjej-tripp dit den 12-15 september. Kul att ha ngt att se fram emot även efter sommaren :)

Vi hittade några skapliga vandranhem/hostels som vi skulle kunna tänka oss men har inte bokat ngt ännu.. Får se vad det blir. Vi vill absolut inte ha ngt dyrt hotell, så mycket pengar som möjligt till shopping såklart :) Sen kommer vi nog inte att vara särskilt mycket på rummet heller...

På kvällen blev det tjej-mys med Malla, Anna o Sanna. Vi gjorde varm smörgåstårta och snackade massa skit som vanligt :) blev även en hel del prat om halmstad-resan...

Nä nu ska jag ta en kopp kaffe innan blåbärsplockningen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0