pigg & glad

Fredagkväll o jag ligger inte halvdöd o utmattad på soffan.. nått måste vara fel..  Jag är hur pigg som helst o har fått en massa uträttat idag. Har jobbat som vanligt hela veckan, tränat nästan varje dag, handlat, träffat vänner o jaa levt som vanligt, d.v.s. rätt hektiskt :)

Hade en jättebra dag på jobbet, har fått börja sitta med egna ärenden nu i det är verkligen kul! Jag vill bara jobba hela tiden, vill inte alls ta fikarast som alla andra :) Slutade kl 16 idag, åkte förbi ica på vägen hem o hämtade ett paket från halens med lite grejer som jag hittat i fyndhörnan, bl.a. en bh för 59:-, tröja 79:-, sporttop 79:- o en klänning 119:-

Har städat lite här hemma, skönt att få det gjort innan helgen när jag ska spendera lite mer tid här hemma :) Gjorde en supergod lasange också, köpte  färdig ostsås igår på willys istllet för att göra egen som ändå alltid bara kokar fast o blir bränd! Riktigt gott blev det :)

Imorgonkväll ska ja också laga lite mat som jag ska bjuda tjejerna på, Carro Emelie o Mallan kommer förbi på lite tjejmys! Tänkte ha lite hemma-spa också o fräscha upp oss lite. Är sugen på att gå på stan lite imorgon med o shoppa ett par stövlar som jag har kollat ut på skopunkten. Men kan inte riktigt avgöra om jag fåt ta mig råd med det denna månad eller om jag ska vänta. Behovet av stövlar är ju egentligen inte sådär jättestort.. ja har ju en hel del att sätta på fötterna egentligen... men hur kul är det :) Hörde föresten att man numera kan köpa två par skor på skopunkten o få det billigaste paret till halva priset. Då slipper man leta upp det där tredje paret som man ändå aldgig använder sen iallafall utan mest tar av snålhet :) 

Mercan o ja kanske ska åka på spa... eller hitta på ngt annat kul i höstmörkret nån billig weekend kanske. Bara pratat lite allmänt om det men båda är sugna på att hitta på nått. Kanske kan bli nått till hans födelsedag :)

Nu längtar jag till nästa lördag då fatema ska ha fest o sen till helgen den 4:e för då ska vi hem till emma o träffas alla nuvarande och före detta  finspångs-tjejer :) Å sen ska jag få klippa av mitt slitna hår nästa helg, ska bli sköönt! Jag var ju snäll o lät Sara ta klipptiden igår, hon blev för övrigt jättefin i lite mer höstiga nyanser i håret :)

Ja är nog rätt lycklig just nu kom jag på också, skönt att komma på det ibland, jag som brukar gnälla på det mesta annars :)

Dags för godispåsen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas ni tjejer har kul!fan va tråkigt att vara hemma=( det är nu man skulle bo i stan!mj

2008-09-20 @ 23:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0