HELGEN

en skön helg är på väg mot sitt slut  :(
känns alltid lika trist, söndag-kväll o en hel vecka framför sig med tidiga morgnar...

har precis målat mina naglar - fransk manikyr - o det har inte riktigt torkat ännu så det går såååå långsamt att skriva men som vanligt måste jag alltid styra o fixa med nått när nagellacket ska torka.. :)

har varit i styrketränat lite.. blev mest armar & axlar & lite mage.. efter det tog jag ett varmt lååångt bad :)

Usch är inte alls på skrivhumör idag känner jag... kan bero på naglarna i o för sej :)

Lite bilder från helgen iaf...


eva var i här i fredags o sov över.. blev en riktigt myskväll med mat, godis & film :)


lördagskvällen spenderades tillsammans med emelie & carro & våra karlar :)
först middag på en TJECKISK!!! restaurang (minns ej namnet) som simon rekomenderade!?! haha, det var en upplevelse iaf


maten var iaf SUPERGOD! Kycklingspett, klyftpotatis, tzatziki & sallad med fetaost & oliver, MUMS!


sötnosarna :)

Efter maten drog vi vidare till cuebar (tror det stavas så) för lite dricka & biljard. Blev tyvärr inga foton från biljarden, glömde givetvis bort kameran helt & hållet när jag kopplade på min vinnarskalle haha.
Men det gick riktigt bra för min del faktiskt.. gick bra för oss alla, tror vi alla vann minst en gång var iaf :)

kramkram

Kommentarer
Postat av: Anna

Heeej, såg att du hade hittat till min blogg, jo visst vet du- jag har bloggat sedan 2006 :)

Det va trevligt att du kom på kalajset och tack för jättefina blommor, jag slängde dom igår så dom höll sig rätt länge ändå:) Jag va i östersund hela helgen men tack för inbjudan till er fest.

Nu ligger jag hemma i magsjuka:( trist!

Hoppas vi kan ses snart för lite julmys. Kram

2008-12-05 @ 13:56:52
URL: http://annaallehotellet1979.spaces.live.com
Postat av: sanna

ja vi har pratat lite om det iaf...skulel ju spara in en hel del, även o ingen av oss är direkt jätte taggade. men vi har sagt att det bara ska gälla en kortare tid i så fall. vi får se vad som händer:)

bra att du är nöjd:)kramis

2008-12-08 @ 09:56:18
URL: http://sannadalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0