imorgon åker vi

imorgon är det dax, då drar ja & älski iväg på vår lilla semester till Turkiet! Ska bli helt otroligt skönt att bara komma bort lite o slappa hela dagarna. Ska försöka att inte åka på såå många utflykter som jag brukar vilja göra hehe. Skönt att bara ligga på standen sen har vi ju fått ifnt hotell med pool oxå så då kanske vi passar på att hänga där lite oxå!

Idag blev ja & Sara nästan klara med vår b-uppsats, har bara lite finjusteringar kvar att göra imorgon. Då känns det ännu bättre att åka iväg på semester också. Ett tag trodde jag ju inte att vi skulle hinna... Känner mej riktigt nöjd faktiskt, hoppas bara vår handledare tycker det oxå, hon som ska examinera =)

Inatt blev det lite jobb igen.. har hoppat in som assistent på ett nytt ställe i Finspång där man också har sovande jour. Jag har varit där 3ggr nu och jag trivs bra. Skönt att ha lite nätter när man pluggar, ger ju lite extra pengar iaf!

Blev en liten runda på stan idag igen, shoppade dock inget till mej själv, bara födelsedagspresent till Emelie. Blev riktigt fina saker så det blir hon nog väldigt glad över =)

Ikväll ska jag iväg till abborreberg o springa lite med Stina & Lisa, missar ju vår måndagsträning nästa vecka så får bli två pass denna vecka istället. I Måndags var vi i vrinneviskogen o sprang 5,3km. Jag sprang på 29 min.. kändes rättså bra!  Riktigt jobbigt men väldigt fin miljö. Gick att cykla dit också, jag jag verkligen rekomendera. Det fanns en mysig minigolfbana där också o ett litet café. Aldrig varit där förrut.

Imorgon ska jag o Sara träffas i bibblan vid 10 o fixa med det sista i uppsatsen sen ska ja hem o packa o sen ska köra katterna till Carro! Sen åker vi till Turkiet =)!!!

Nä nu måste ja upp o bli lite pigg (ligger fortfarande kvar i sängen efter min lilla eftermiddagslur) finns en del att göra i vår lägenhet just nu... massa skit överallt. Mercan har frivecka o då är vårt hem en total katastrof, hur går det till?? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0