Melodifestivalen!

Tjejerna var här ikväll o kollade på inspelade melodifestivalen från i Lördags som vi missade i Sthlm. Äntligen gick BÅDA de låtar som jag gillade bäst vidare!! Charlotte Perelli hade verkligen en riktig schlager låt, väldig bra tyckte vi alla men vad smal hon blivit!! Knappt några former alls kvar förutom armar och bröst.. var det klänningen som drog in allt eller har hon fettugit sej?

Ska bli spännande att se finalen på Lördag, mina favvisar är BWO och Perelli!

Idag har jag förövrigt varit väldigt duktig, varit i skolan från 8 till 16 och pluggat HELA tiden!! Inte illa alls för att vara mej.. Gjorde bland annat en fallbeskrivning om adoption som var väldigt intressant! Detär sjukt hur mkt som ska utredas innan föräldrarna får ett medgivande.. så otroligt många barn som det sitter på barnhem runt om i världen som går en mörk framtid till mötes om de inte lyckas bli bortadopterade. Åh.. sånt är verkligen hemskt att tänka på!


Imorgon blir det tandläkarn o så ska jag träffa Eva för ett varv på stan! Ska köpa ny mobil också föresten!
Nu blir det sängen o fortsätta lyssna på Anna Janssons "Alla de stillsamma döda" En väldigt bra o spännande bok!!

nattinatti


Kommentarer
Postat av: malin

fan vad du har kommit igång här då=) en hit av dig!har varit lite dålig med min blogg faktist men nu måste jag skärpa mig!Jag ska försöka hinna klart med lampan till lördag så du får du se resultatet=)
ha de super kram

2008-03-05 @ 01:07:21
URL: http://mj84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0