kan visdomständer växa ut igen??

känns som om en ny tand är på väg upp på samma plats där min visdomstand satt (som jag drog ut för några månader sen) det verkar ju helskumt.. eller?!?! Det ömmar o gör ont o det känns som om det är ngt hårt (typ en tand) under tandköttet... Har aldrig hört talas om det o är det så så tycker jag att de borde informera om det hos tandläkaren. Det är ju svindyrt att plocka bort dom o å gör det jävlig ont också! Tänker verkligen inte göra om samma procedur igen!!! Hoppas det kommer upp rakt denna gång i så fall så den kan vara kvar!

Aja.. får döva smärtan med lite sprit sen framåt kvällen hehe. Klockan är ju snatr tre så ska väl börja förbereda inför kvällen. Tjejerna kommer hit, ska kolla fotboll grilla, får se om det blir en sväng ut sen också. Matchen börjar ju redan klockan sex o det är ju snart ju.. måste duscha o handla o kanske städa lite?!

Har kommit på att jag är ganska slarvig när jag är ensam... i vanliga fall är det mercan som slänger kläder o grejer överallt o ja går runt o gnäller.. men nu är jag precis som han.. hur kunde det bli så??

Ha en underbar kväll o helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0