Hittat kameran =)!!!

hehe.. ja nu har vi hittat vår kära lilla kamera.. det var Mercan som hittade det i byrån i hallen där vi letat typ 150 gånger innan men så plötsligt låg den bara där.. knas alltså! Men skönt att den är tillbax iallafall!!

Haft en sköön helg.. haft fixar-helg här hemma, ja & mercan. Igår var vi på media mark, bauhaus & rusta och handlade lite smått & gått så nu har vi äntligen fixat Internet & fått en lilla tv:n i sovrummet. Har monterat ner stationära datan oxå och flyttat om lite i "data-rummet"

Idag har blev det en mysig dag i Finspång, först mat hos föräldrarna och en sköön skogspromenad med mamma & vovve. Nu ikväll blev jag och Mercan bjudna till Malin & Johan på lite kvällsmat, vi har bara åkit runt och ätit hos folk med andra ord =) Trevlig har det varit iallafall!

Imorgon börjar nya kursen också.. Människans utveckling, blir mycket psykologi om jag har fattat rätt och det tillhör ju mina favoriter =) Men först ska Linnea på Roots få fixa mitt hår lite.. ser så dött & tråkigt ut nu så det ser jag fram emot!

Har börjat skriva lite på mitt CV också, tänkte försöka hitta ett sommarjobb som Socionom om det är möjligt. Har sett i en del anonnser att de söker socionomstudenter så vi får se.. skulle vara kul att prova på iallafall!




En lite försenad julklapp till kissarna efter Rusta-besöket igår.. den verkar uppskattas av Myrra iallafall =)
image6

Kommentarer
Postat av: mallan

kommit igång med bloggandet=) skumt me kameran men tur att den kommit till rätta nu iallfall!ändrat färger på sidan me ser jag=) ha e super kram

2008-02-06 @ 21:53:59
URL: http://www.mj84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0