Tjejkväll, julpyssel, utgång m.m.

Redan Söndag! Denna helg har gått så otroligt fort, men har bara gjort roliga saker så den har varit väldigt lyckad oxå! I Fredags hade vi lite julbak & julklappsbyte med tjejerna i klassen, det var jag, Carro, Emelie, Sara, Elin och Fatema, jag fick en jättebra och rolig julklapp - presentkort på make-up rådgivning+produkter på Face!! Åhh ska bli såå roligt, skulle behöva lite inspiration till nya ögonskuggor & sånt.. är så insnöad på samma färger! Sen bakade vi lussebullar, pepparkakor och knäck och drack glögg... mysigt kväll!

På lördagen hade vi lite julmys här hemma, jag & Michel. Klädde julgranen och pyntade lite i lägenheten. På kvällen blev det julmat med några av tjejerna hemma hos Emelie.  Hade inte tänkt att gå ut först men det blev faktiskt riktigt roligt så ja hängde på till trappan. Var där nästan ända till tre faktiskt, inte många gånger jag haft kul där längre än en timme =) men var riktigt bra musik så vi partade loss ordentligt. Blir lite tomt nu när många åker hem ett par veckor, tur att det finns telefon =)

Fick veta att Emilia ska flytta ända till Umeå nu också.. känns lite småjobbigt att vi ska vara så långt ifrån varann. Har alltid haft henne nära, ända sen dagis-tiden! Men är jätteglad för din och Andreas skull gumman, hoppas ni kommer trivas!

Vet inte vad jag ska hitta på idag... eller ikväll, klockan är ju snart tre =) Älskisen är i Linköping och kollar på & spelar innebandy så ja är själv.. men rätt skönt  faktiskt , behöver det ibland, ensamvarg som man är innerst inne =) Har fortfarande inte städat toan så det kanske jag borde göra... ja har ju städningen denna vecka. Men ska kolla lite på tv först och slöa en stund till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0