Jultankar!

Det var visst ett tag sedan skrev här.. tänkte att jag skulle få mer tid för slapp & sånt nu på lovet men har haft saker att göra hela tiden, men roligt har det varit =)

Julen var jätteskön & mysig.. lite jobbigt bara att behöva åka mellan Link. och Finspång mitt i Kalle Anka men men så är det att vara sambo =) Först jullunch hos Mercans syrra & hennes familj.. sedan till mina föräldrar i Finspång, på vägen var vi tvungna att stanna till hemma och hämta kissarna, halvvägs till Finspång kom vi på att vi glömtJansson´s frestense som stog kvar i vår kyl så det var bara att vända. Kvällen blev lyckad iaf.. mat & en massa bra klappar. Fick bl.a. *underkläder*hårfön*klocka*morgonrock*presentkort på H&M och Synsam*hårinpackning*hudvårdsprodukter*biobiljetter*pengar*te-koppar*

Stannade ett par dagar "hemma" i Finspång och latade mig =) Juldagskvällen blev det hotellet som vanligt.. först förfest hos Pontus K. Det blev en riktigt rolig kväll, träffade massa skojjigt folk som man nästan bara träffar på juldagen.

Nu kan man se fram emot nyår också.. Ercan och John har tagit tag i det och ska fixa fest! Känns jättebra att någon äntligen tar tag i det så TACK!! Ska bli jättekul!! Har varit på stan & köpt klänning idag oxå, har inte gjort det tidigare eftersom jag inte har haft några planer.

Imorgon är väntar jobb igen då =( Trots att jag bara jobbat 2-3 pass/veckan känns det som jag är där nästan jämt... har ju så kort jullov i år också så börjar ångra att jag tagit så mkt jobb. Nästa vecka blir det lugnare iaf.. bara nattpass och det brukar gå lättare.

Ikväll blir det laga mat & se film med älski.. inte för att jag är vidare hungrig nu.. har suttit och vräkt i mig belgisk choklad hela dagen =) Men lite kyckling i pita-bröd går nog ner det oxå =)

Här kommer ett härligt minne från juldagen i form av en bild också =)image2


Kommentarer
Postat av: mallan

härlig=) nu har jag länkat till dig me =)pözz och kram

2007-12-29 @ 18:59:00
URL: http://mj84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0