Zumba!!

Yes!!
Äntligen finns Zumba på schemat på Actic i Norrköping! Hela två gånger i veckan dessutom! Längtar verkligen till träningen nu! Funderar på att tjuvstarta redan idag, mina ögon känns riktigt bra så ett gympass kan väl inte skada?! Då svettas man ju inte så mkt heller så jag borde ju kunna hålla koll så det inte kommer svett i ögat :)



Annars har det varit seg-helg hemma hos oss. Bara slappat och ätit gott. Var en sväng ute på Ingelsta igår och köpte nya lister till köket, lim, 10 kg kattmat, ny strykbräda, blommor, servetter, glödlampor, en kasse mat på Willys, ja en salig blandning blev det :)

Idag ska jag träna lite på seminariet som vi ska hålla i på tisdag, ett gymbesök som sagt och like fix här hemma.
Kanske ringa nån och ta en fika på stan oxå?!

Jag vill åka till fjällen!!! Fick ju inte åka nått alls förra året pga vår utlandsresa. Men i år ska det minsan bli en resa. Jag & Mercan var ett varv till Kisa häromveckan för att åka liite men fyy vad tråkigt det var. Det var så mycket folk att vi säkert stod i liftkö 95 % av tiden. Backarna är ju inte dom längsta heller så man var nere på några sekunder :(

   

I natt drömde jag en läskig dröm om mitt nya jobb. Det finns visst med i bakhuvudet mer än vad jag tror. Tänker knappt ngt alls på det på dagtid, men det lär väl komma nästa vecka då all skola är avklarad!

Denna vecka blir rätt hektiskt tror jag. Skola varje dag + lite jobb. Sen ska jag börja träna igen och sedan handla och planera inför helgen. Fredagkväll är det sittning på Trappan med klassen. På lördag är det avslutningsceremoni i Hörsalen och efter det kommer familj och släkt, totalt 16 pers hem till mig på mat & fika!

Snaaart snaart är jag KLAR!!! :D



Första veckan i skolan, från nolle-p. Fast datumet är fel, ska vara 2006-08 någonting :)
Sjukt lääääänge sedan!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, men hjäälp vilken gammal bild! Tänk att vi precis börjat våra studier där. Nolle-p, vilken härlig tid! Minne för livet!

2011-01-17 @ 08:28:50
Postat av: Mallan

Zumba blir det för mig på tors :) super kul ju !!synd att du inte bor här så kunde vi gå:)

2011-01-18 @ 16:00:28
URL: http://mj84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0