En vecka kvar!

Imorgon är det en vecka kvar till examen, wohoo :)
Längtar som bara den! Fast just nu är det iofs rätt kul att gå till skolan. Jag har bara gått på studentledda, kreativa seminarier hela veckan. Bla drama, bildterapi, musikterapi, mindfulness, psykodrama och improvisationsteater :) Nästa vecka har vi också bara sådana + att jag & Carro ska hålla i vårt på tisdagen, vi planderade det sista idag. Det blir nog ganska bra tror jag :)

Har fortfarande lite skav i vänster öga, det kommer och går men vissa studer är det skitjobbigt :( Höger öga känns jättebra, ser klockrent och har varken värk eller sveda. Konstigt att det kan skilja så mycket.. Men det är tydligen helt normalt, läkningen kan skilja sig åt en del och svullnad i ögat kan orsaka en viss skavkänsla. Det känns ungefär som att man har ett skräp i ögat som man inte får pilla bort, frustrerande!! :)

Ska strax lägga mig och lyssna på ljudbok och vila mina ögon lite! Ska fixa lite inför morgondagen först bara. Jag & Sara ska bjuda på avskedsfika på jobbet. Det är dock inte min sista dag än men enda dagen det passade för oss båda. Eftersom vi hittills gjort allt tillsammans kan vi ju lika gärna ha avskedsfika tillsammans oxå :) Jobbet tror ju att vi sitter ihop så varför förstöra en sådan illusion?! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0