app-tips :)

Laddade ner en ny app till min mobil igår som verkar rätt kul faktiskt :) Den heter sleep as an droid och hjälper dig ha koll på din sömn. Du startar den bara innan du ska sova och lägger mobilen under kudden. Sedan registrerar den din sömn under natten och när du vaknar kan du se när du har sovit djupt och när du har sovit lätt samt hur mycket du har rört på dig :) Finns en liknande variant även till iphone som Michel testade. Min är dock snäppet bättre eftersom den även kan spela in snarkningar samt om man pratar i sömnen, haha. Kanske nått för Mallers? :D

Om det inte vore för apparna så är jag inte jättenöjd med min Xperia faktiskt. Jag gillar inte pekskärm utan saknar den gamla hederliga varianten :)

Nu ska jag till gymmet och köra ben & rumpa!


Kommentarer
Postat av: Emma

Kul grej! Ska nog se om jag inte kan hitta den till min telefon..

2011-01-27 @ 16:30:04
Postat av: Mallan

haha då måste jag ju låna den :)

2011-01-28 @ 22:23:01
URL: http://mj84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0