Plugg!

Idag har jag pluggat näst intill hela min vakna tid. Att det är söndag & helg gör mig faktiskt inte så mkt just idag. Känns rätt skönt att bara vara hemma och läsa och skriva och dricka kaffe. I dagsläget har jag totalt 8 sidor till examinations-rapporten. Den ska vara max 7 vilket innebär att jag måste ta bort närmare en sida! Det kan bli svårt eftersom jag råkar tillhöra dem som har mycket lättare för att producera text än att ta bort :(

Nu är det bara en vecka kvar av denna kurs, jag har med andra ord snart avverkat en fjärdedel av denna termin! Det känns kalasbra, det har gått riktigt smidigt också, med jobb & allt! Nästa helg ska jag unna mig några behandlingar som belöning, ansiktsbehandling & massage tror jag att det blir! Idag har jag även bokat in en provträning på Artic (fd Nautilus) till imorgon. Ska bli så otroligt kul att börja träna igen på ett ordentligt gym med bra & roliga maskiner och utvecklande pass! Dessutom med en peppande och motiverande träningskompis!! Känns härligt!

I fredags överaskade jag Mercan med middag + efterrätt när han kom hem från träningen. Jag hade gett mig på att göra plankstek, haha. Blev gott men inte så fint tyvärr. Min egenhändigt tillverkade sprits gick sönder så moset blev mest en ful hög! Till efterrätt blev det vit chokladpannacotta med blåbär :) Vi såg idol & sen filmen Robin Hood som medförde flera spekulationer om vilka karaktärerna i filmen som motsvarar karaktärerna i den tecknade varianten. Vem är Sir Väs tex, haha.

Nu ska jag nog ge mig ut i spåret en stund och få lite frisk luft!

Några bilder från svamp- och blåbärsplockningen förra veckan:

  

  
ps. det var inte så mörkt ute som det verkar på vissa av korten :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag köpte 6 månader på Friskis. Vill inte binda upp mig ett helt år. Om jag får fast kanske jag satsar på Artic :)

2010-09-27 @ 18:41:26
URL: http://sodemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0