God morgon!

Härlig Söndag med en hel del på schemat, får se hur mkt som hinns med.
Jag gick upp rätt skapligt och har suttit och skrivit rapport i ca 2 timmar. Har gått kalas :D

Sov förvånansvärt bra i natt, kan väl slappna av mer & mer antar jag. Stackars M ligger och sover nu efter nattjobb och lilleman röjer som tusan genom lägenheten, hihi. Han somnade dock precis, lillen alltså, han ligger här bredvid med selen på sig, måste ju börja träna tidigt så han inte blir så mesig som syrran när det gäller sele :) Han är duktig och verkar seriöst inte ha fattat att han har en sele på sig, knäppisen :)

Jag ska ta tag i städning snart, sen prova elcykeln så fort älsklingen vaknar. Ska bli spännande :) Sanna var här igår och skrämde mig lite, den ska tydligen gå rätt fort :)

Sen i em får vi lite besök, Carro & Simon kommer ev. förbi och sen ikväll kommer Peter o Sanna på lite mat & söndagsmys! Just ja, måste handla med.. kanske ska ta tag i dagen då.

Avslutar med en liten låt som Katta visade mig häromdagen, tyckte den va rätt kul :D

Ha en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0