Back to school!

Ojojoj, det var såhär det var att plugga ja, det hade jag glömt :D
Shit, man kastades verkligen tillbaka in i plugg-hetsen direkt. 14 böcker ska läsas på 4 veckor + allt annat som ska göras i skolan + att jag har åtagit mig att jobba en dag i veckan. Ojoj, hur ska detta gå? Tur att man är härdad :) Jag hade glömt min studieteknik också men kom på den igen igår vilket kändes väldigt skönt. Är glad att jag INTE har barn än. Herregud vad jobbigt det verkar vara för dem i klassen som ska kombinera allt detta med att vara småbarnsförälder! Jag är INTE avundsjuk, dock VÄLDIGT (!!) imponerad!!

Idag har jag jobbat, det var riktigt roligt och inspirerande idag faktiskt. Roligt med sådana dagar!
Jag skulle egentligen ha gått och lagt mig i en ny frisyr nu ikväll men jag fick ställa in min klipptid hos Sanna pga avsaknad av bil :( Bussen hade inte heller funkat eftersom jag jobbade, så himla trist eftersom jag sett fram emot det såå mycket! Undrar när det nu ska bli av? Usch & depp :(

En rolig sak som hänt är att vi ska få hämta lillkissen nästa torsdag! Han har blivit så stor och duktig nu enligt hans uppfödare. Han äter bra & går på lådan som han ska (han var först i kullen att lära sig det) vår duktiga kisse! Åh vad roligt det ska bli! Tills dess måste vi åka till djuraffären och köpa kattungemat, leksaker, en sele, nytt klösträd m.m. Hihi, ska bli så kul! Så nästa helg kommer jag spendera nästan all tid här hemma. Besök mottages gärna, bara bra om han lär sig att hanteras av flera olika personer :) Har redan fått flera erbjudanden om kattvakt :)




Nån Rom-resa ser det inte ut att bli för oss denna höst. Vi har alldeles för många bollar i luften just nu och en storstadsresa är ju inte direkt avkopplande. Vi satsar på en resa till våren då jag är FÄRDIG SOCIONOM!! :D :D
Känns rätt avlägset just nu dock.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0