9 dagar sen sist..

Jag är värdelös på bloggande, jag vet! Men det finns liksom inte någon tid över till detta otroligt viktiga och meningsfulla tidsfördriv :D Nu behöver jag dock en lite paus från pluggandet så jag tänkte att jag kan passa på att uppdatera lie här. Jag har hemmadag idag, jätteskönt som vanligt. Har dock inte fått sitta själv o ostörd för svärfar & Sonja har varit här och hjälp Mercan med diverse fix i köket. Satt upp spotlights över diskbänken m.m. det blev riktigt bra!

Som ni säkert vet har jag bytt frilla sen sist, hihi. Kort hår blev det och jag trivs superbra i det!! Färgen blev någon kopprig variant som jag också gillar, jag blev dock väldigt blek i den färgen + att jag numera endast passar i några få färger. Igår blev det därför en runda på stan för att inhandla lite höstiga plagg som passa bättre till min höstiga hårfärg, haha.

Har inte orkat fotta mig själv än, vet överhuvudtaget inte vart kameran är.. ni får nöja er med lite lånade bilder så länge :)

Hemma hos Sanna i lördags, Mallers är fotograf & saknas på bilden!



Igår tog jag mig i kragen & fixade ny mobil också! Kanske ska erkänna att det var Mercan som var den mest drivande i den frågan. Han skämdes nästan när jag visade killen i butiken vilken mobil jag hade, haha.
Den nya mobben och jag är inte riktigt vänner än. Vi bråkade en hel del igårkväll och idag lyckades den skicka iväg två tomma sms till min studiekamrat Madde, hur dumt som helst! Jag är ju inte känd för att ha tålamod vilket man tydligen måste ha för att fatta en sån där sak. Jag känner mig riktigt gammal & oteknisk när jag håller på med den, nästan som min mamma. Hur ska det bli om 30-40 år när man ska lära sig den nya tekniken, herregud vad sämst jag kommer att vara!!

Här är den iaf:



Nu ska jag återgå till plugget!

Kramis!





Kommentarer
Postat av: Emma

Oj vad vågat att både klippa kort och färga samtidigt! Jag vågar knappt tona mitt hår :s Ska bli kul att se live nästa gång du kommer in och jobbar. Vi måste se till att luncha då så jag blir uppdaterad om hur det går med kissen! Lycka till med plugget så ses vi!

2010-09-21 @ 20:44:02
URL: http://sodemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0