Onsdag!

Sitter här i soffan och försöker uppfostra vår envisa katt som vägrar fatta att man inte får vara på bordet. Vi har börjat spruta vatten på honom när han hoppar upp vilket hjälper, i typ 30 sekuner!! Åh, blir tokig snart, haha.

Kollar på Bonde också, lite småpinsamt emellanåt. Krakarna blir ju helt utelämnade i tv, hoppas de hittar den rätta i programmet iaf :)

På fredag ska jag, Sanna & Anna åka till Borås & hälsa på Mallan! Det ska bli så roligt & mysigt! Vi ska även ta en tripp till Ullared & shoppa loss. Har skrivit värsta listan :) Innan dess blir det plugg, plugg & plugg! Imorrn ska jag även jobba lite på AMK. Var ett tag sen nu så det känns kul! Trodde jag höll på att bli sjuk förut idag, kände mig inte alls bra men det gick över efter ett besök på gymet! Körde ett kanonbra styrkepass + massa mage på slutet!

Näpp, nu startar visst speed-datingen för bönderna, måste jag se, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0