Mini update

Åh, jag vet! Har tänkt att blogga i flera dagar nu. Ända sen helgen faktiskt men icke, hinns inte med för tillfället. Nu ska jag strax iväg på föreläsning så det blir en kortis! Tänkte skriva lite om helgen och lägga upp bilder med men det kanske kommer i nästa inlägg. Jag lever hektiskt just nu men jag gillart :)

Jag har även fått tillbax min pluggmotivation sedan jag fick tillbax hemtentan igår vilken visade betyget VG!! Woohoo :) Välbehövlig motivationshöjare som kom lagom till nästa hemtenta som delas ut nu på tisdag! Nu jädrar ska jag verkligen satsa på VG!

Just ja, ska lägga upp bilder på köket med & de nya luckorna. Snart är köket med klart o då blir det hallen. vi går igenom hela lägenheten just nu och gör en liten uppfräschning. Dock inget avancerat men måla lite lister och byta ut lampknappar m.m. I hallen ska vi även lämna in våra dörrar och få dem lackade. Då får vi klara oss utan toadörr några veckor, haha. Inga problem för mig, frågan är dock hur det ska gå för M? :)

Näpp nu ska jag iväg till skolan & sitta på föreläsningar hela dagen. Hoppas jag klarar mig frå damp idag!

Åhh sen måste jag ju, liksom alla andra, säga GRATTIS!!! till Nutte&Emma vars lilla dotter Lo äntligen har kommit! Hoppas på lite bilder snart :)

Ska försöka skriva mer ikväll... eller imorrn.. eller en annan dag :)


Kommentarer
Postat av: mallan

klart vi kan försöka fixa det, så fort jag får tid ;)

du får säga lite tema färg och sånt, så ska jag försöka knåda ihop nått:)

2010-10-21 @ 11:13:55
URL: http://mj84.blogg.se/
Postat av: Emma

Stort grattis till betyget! Härligt när jobbet ger utdelning

2010-10-25 @ 21:35:19
URL: http://sodemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0