Snö & födelsedagsfirande

Mysigt att vakna upp och se att det är alldeles vitt ute, särskilt om man bara ska hämta kaffe och sen krypa ner i sängen igen, hihi. Gårdagen var dock inte lika härlig. Var tvungen att ge mig ut i snökaoset flera gånger, på cykel dessutom som jag envisas med att åka på. Man blir ju så mkt effektivare då :)

Igår hade vi möte om examen igen, denna gång tillsammans med programansvarig som visade sig vara en väldigt bestämd och inte alltför tillmötesgående människa. För er som inte vet så sitter jag med i examens-gruppen och vi var så gott som klara med planeringen när en människa som tydlligen var programansvarig på Sociomprogrammet sa att vi inte fick ha avslutningen i en kyrka!! ÅH, jag blir så trött på sånt där resonemang hit & dit. Vi hade till och med skickat ut ett mail till hela klassen med en förfrågan om någon hade något emot att vara i kyrkan vilket INGEN hade. Ändå får vi inte vara där. Så löjligt + massa merjobb för oss! :(:(

Nu är jag iaf inne på kurs nr 3 av 4 denna termin!!! Mindre än hälften kvar! :) Denna kurs känns mycket slappare än de föregående, lite välbehövligt tycker jag! Jag ska jobba massor under november och december, ca tre dagar/vecka men så får det bli.

Helgen som var firade vi Älsklingen tillsammans med vänner. Det var så länge sedan vi gick ut tillsammans så vi tyckte att det var på tiden. Vi var först hemma hos oss och umgicks och åt snittar som jag hade gjort. Aslan var med hela tiden och var inte alls rädd för hög musik och en massa människor :) Grönborg & han blev extra goda vänner :) Sedan blev det utgång i Linkan, jag var jättetaggad för utgång men på ditvägen fick jag så himla ont i huvudet som bara blev värre och värre så jag kunde knappt ha kul alls ute :( Vet inte ifall det var någon släng av migrän för det satt i flera dagar... Jag har ju haft en del stress som släppte i och med att kursen tog slut på fredagen.
















På söndagen hade vi slappdag med mys & god mat. Vi började även se en ny serie som vi blev helt fast i. The Triangle heter den och handlar om bermudatriangeln, sjukt spännande precis som vi båda gillar :)

Nu ska jag ta tag i dagens pluggande!
Sköt om er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0