Positiv energi!

Min jobbångest är äntligen över vilket känns otroligt skönt! Jag har fått erbjudande om en tjänst fram till september nästa år, som minst. Jag kommer alltså att få semester nästa sommar!!! Känns som en dröm, haha. Jag har ju inte haft en vanlig normal semester sedan jag började plugga vilket är över 4 år sedan! Haha, galet ju! Nu kanske det bara blir några veckor men ändå, lyx för en sommarjobbare som mig :) Jag vet ännu inte när jag börjar, helst imorgon enligt dem men jag har ju fortfarande skolan drygt två månader till. Jag är sååå skoltrött nu! Vill bara vara klar!! NU!! Jag är grymt sugen på att ta en tripp någonstans redan nu i vår oxå. Bara sol och bad och slapp! Får se vad det kan bli! Mycket man vill just nu! I helgen ska vi iallafall på en liiiten semester till Malmö tillsammans med Mallan, JK, Nyrre och kanske några till :) Ska bli underbart det med, och jätteskoj att se Gaga :)

Jag fick en annan rolig nyhet igår också, eller två. Min knöl i nacken är INTE cancer! :) Skönt! Kanonbra & rätt fin doktor fick jag oxå, mycket trevligt! Kollade även synen igår, hos en riktig optiker. Kollade ju den i lördags på hälsomässan och fick fram ett synfel på -3,75. Blev så himla ledsen för jag har haft -3.0 i flera år och trodde inte att jag skulle kunna göra ögonlasern bara därför. Men nu visade det sig att hälsomässans maskin visade fel, min syn ÄR stabil! Skönt!!!

I övrigt gör jag inte mkt annat än att jobba & plugga! Ett par träningar hinns med emellanåt med och ikväll har jag varit en sväng hos Fatema. Annars blir det inte mkt fritid i veckorna. Men snart så.. SNART börjar mitt liv som icke student!! :D

 




Kommentarer
Postat av: sanna

ha så kul på GAGA:)

2010-11-19 @ 11:15:38
URL: http://sannadalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0