Rolig helg!

Måndag igen och jag känner mig faktiskt riktigt utvilad, lite konstigt faktiskt med tanke på att det blev lite fest även denna helg. Lite senare än vad jag tänkt mig i Lördags då vi var på Karins 25-års fest. Jag hade tänkt att hoppa utgången och komma hem skapligt. Att hoppa utgången blev lätt för det blev ingen, istället blev vi kvar hemma hos Karin till närmare halv fyra :) Det blev riktigt skoj med dans i vardagsrummet hela natten lång, haha. har skapligt roliga filmer på min kamera, hihi.


Tack för en härlig kväll :)

Jag var inte ett dugg bakis igår heller även om jag blev rätt lullig i lördags. Vi sov kvar i Finspång och jag lyckades få upp älsklingen riktigt skapligt :) Har mina knep, haha. Vi tog vi en promenad i det sköna vädret, köpe glass och gick och fantiserade om att vi bodde i Finspång, i hus!! Sedan drog vi hem till stan och jag städade lägenheten, vet i tusan vart energin kom ifrån men fint blev det! Mercan drog och tränade och på kvällen grillade vi kryddiga korvar med pomme och god sås, Mums!

Idag har jag sålt soffan & mattan i vardagsrummet. På Lördag ska vi ut och se oss om efter något nytt. Vet inte riktigt vad vi letar efter men en ganska nätt 3-sits skulle jag tro. Vet inte riktigt vilken färg heller men kanske nått i grått eftersom väggen går i de tonerna. Tycker det är så fint med en vit soffa men det känns inte så praktiskt. Nån som har någon idé om färg eller modell?? Den får inte vara för dyr dock..
Det röda ska ut nu iaf, är trött på den färgen, funderar på grönt eller plommon istället. Mercan röstar på grönt så vi får se :)




Får se om det blir ngn förändring av denna hörnan så småningom.. tycker tapeten blev väldigt fin på den väggen iaf!

Var nere och körde lite gym förut också, hoppas det blir bättre i min rygg/skuldra nu när jag kommit igång med styrkan också. Har haft så himla ont i flera veckor nu, till och från.

Idag har Mercan börjat jobba dagtid också, känns helt underbart att vi äntligen får samma arbetstider :) Vi kan till och med äta ihop, haha. Idag gjorde jag en fräsch tonfisksallad med kokt ägg. Känns skönt med lite lättare mat efter gårdagens moffande! Jag har börjat ha i råa morätter skurna i skivor i mina sallader. Det blir riktigt gott, knaprigt & mättande!

Nu blir det lite TV..
Kram så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0