Ett inlägg med BILDER :)

Jag fattar verkligen inte vart dagarna tar vägen! Jag har fullt upp hela tiden, har till och med börjat träna på morgnarna för att hinna med allt som ska göras efter jobbet. Ändå har jag svårt att hinna med..
Jag ser fram emot nästa vecka för då är det nästan helt blankt i kalendern, än så länge iallafall :)

Mycket skoj har hänt sen sist dock :)
Förra helgen när vi var på Tjockisholm blev en riktigt kanon-helg! Det var länge sen jag hade så skoj, det är så underbart att få umgås med alla underbara vänner samtidigt & under en hel helg! Vädret kunde ju inte ha varit bättre heller. Det blev många fina minnen som jag kommer att bära med mig hela sommaren! Tack söta ni för en underbar helg!

 

 
Wow... första bilderna på bloggen sen innan resan :)


I måndags var min sötnos Emilia här efter jobbet. Så mysigt att äntligen får träffa henne också. Vi hade som vanligt otroligt mycket att prata om, mycket socionomsnack såklart :)

Mercan & jag har försökt att göra klart lite här hemma också. Vardagsrummet har blivit liiiite mer färdigt. Vi vågade oss på tapeterna på egen hand & det gick faktiskt riktigt bra. Är bara en liten futtig våd kvar att sätta upp nu. Känns mycket ljusare & finare, fast soffan är sjukt ful mot den vita väggen. Den ser skitig ut så det får bli en ny :)

   

Byrån i hallen som jag målade vit för ett tag sen & lilla söte-blomman som jag fick av Sanna & Peter.

Känns helt underbart att det äntligen är Fredag imorgon, denna jobbvecka har varit otroligt jobbig. Vi har så mycket att göra att jag fick jobba i nästan 12 timmar igår. Kommer nog att behöva göra det en eller två dagar även nästa vecka.. Men helgen blir nog skoj iaf! Imorgon ska vi till Maria och fira hennes födelsedag och att hon har tagit Socionomexamen! På lördag är det dags att fira Karin som fyller 25 år så det blir kalas även då :) Däremellan ska jag bara slappa :)

Nu ska jag gå & lägga mig med min nya bok, Tusen strålande solar, skööönt!!!!
Imorgon ringer klockan kl. 06.00 då blir det löparrunda med Sara innan jobbet. Är jag inte helt otroligt hurtig?! :)

 
Den här bilden är så himla fin tycker jag (ännu finare i Sannas kamera)


Kommentarer
Postat av: Emma

jag vet!! är helt i extas över att få gosa med föl igen! :)

2010-06-11 @ 17:15:15
URL: http://emmadorothea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0