nytt sovrum :)

ja, det känns det som att vi har fått :) I väntan på vår nya säng så har vi flyttat in våra gamla sängar i vardagsrummet. Så hela helgen har vi sovit & slappat & ätit i sängen i vardagsrummet, riktigt skönt med ett stort sovrum, hoppas att det kan bli det någon gång i framtiden :)

I Lördags var vi som sagt på Ikea. Efter en hel del beslutsångest (mest från min sida) så bestämde vi oss för deras soffa Kivik med klädseln Svanby grå. Soffan kommer imorgon men klädseln kommer inte förrän om ca 20 dagar :( Vi beställde även nya sängar som kommer imorgon!! :) Nytt överkast blev det också och en helkroppsspegel till sovrummet!

Lördagskväll var vi rätt sega efter en hel dags shopping så vi gjorde våfflor & kollade Victorias & Daniels vackra bröllop! Eller ja, vi turades om att titta på det och nån himla fotbollsmach som givetvis gick samtidigt. Vet inte vilken i ordningen som det var men den var tydligen minst lika viktig som alla de tusen andra som visats på vår Tv den senaste tiden!

Idag har min kära familj varit här på lite grillning & rabarberpaj. Vi satt på balkongen och njöt av det härliga vädret. När de hade åkt bytte jag om till träningskläder & gav mig ut i löparspåret igen. Blev strömmenvarvet+ Himmelstadslunds elljusspår två varv. Det kändes jättebra, så skönt med en sådan runda efter de senaste turerna då jag känt mig jättetrött, tung & seg! Men så är det med löpning, det går verkligen upp & ner. Imorgon kommer Emilia hit på kvällen & vi ska träna ihop i vårt gym! Ska bli skoj med lite sällskap :)

Näpp nu ska jag få lite fotmassage av älsklingen. Det är en deal vi brukar ha om vi båda vill se olika program på Tv:n, om jag då ger med mig och låter honom titta på sin sport så får jag massage samtidigt, hihi.

Kommentarer
Postat av: Karin

HAHAHAHAHA vilken bra deal!! blir fotmassagen sådär knackig och halvinspirerad när det händer något spännande på fotbollen då? :D

2010-06-21 @ 21:28:14
URL: http://karinkaka.blogg.se/
Postat av: Emelie - info om Rom

Jag kan verkligen rekomendera Rom för en Weekend, även om man skulle behöva mer tid=) Vi bodde på ett bra hotell som låg nära stationen dit flygbussarna kommer och där man kan ta tunnelbanan om man skulle vilja. Det heter Hotell Alpi. Var fint, bra frukostbuffé och hade också en mysig terass. Dock lite dyrt, ca 1300 natten för två. Andra hotellet var Hotell Laurentia, det var också fint och bra frukost (tror jag) men det låg längre bort från både stationen och innerstan, kanske 20 minuter längre att gå. Det kostade dock ca 650 kr natten för två. Kram kram

2010-06-24 @ 11:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0