Midsommarhelgen

 

 

 

 



Midsommar blev en härlig tillställning, vackert väder dessutom. Hör inte till vanligheterna.
Dagen spenderade jag bara med mig själv & det var både underbart & efterlängtat. Jag tackade nej till två midsommar-luncher bara för att få vara själv! Jag sov ut ordentlig och åt en lång & god frukost. Löparrunda, promenix & en stunds läsning i soffan. Låter kanske inte som någon vidare midsommarafton men det var precis vad jag behövde. Kvällen däremot spenderades i trevligt sällskap! Midsommarfest i svärfars villa :) Det blev en kalasbra kväll, mycket mygg dock :(

Lördagen var jag tokbakis. Blev bjuden på midsommarlunch hemma hos mamma & pappa och sen däckade jag i deras säng & sov flera timmar. På kvällen cyklade ja & Sanna till Mallan för filmkväll. Annis kom förbi en sväng också. Mycket mysigt & trevligt :)

Söndagen spenderades ute vid Bönergården, sol & även ett dopp :) Efteråt blev det löparrunda tillsammans med Annis. Vi va duktiga & tog oss igenom 5,2 km varvet uppe på Grosvad trots extrem värme!

Idag var man tillbax på jobbet igen. Jag var väldigt effektiv idag och hade verkligen flyt, skönt med sådana dagar! Nu ikväll har jag planterat lite blommor i en stor kruka på balkongen. Rosa, blått & vitt. Det blev jättefint! Vet i tusan vad blommorna heter dock :)

Jag lagade även en fiskgratäng men den stod i ugnen för länge & blev misslyckad. Fisken smälte typ, låter smarrigt va?! :)

Nu dags för bok!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0