ledig eftermiddag & kväll

japp, det har jag haft idag :)
Inget inplanerat efter jobbet & inte Mercan heller, tänka sig att vi hittade en sån dag mitt i veckan och så var det fint väder tom :) Underbart!!! Vi knallade bort till Färgargårde & köpte goda mackor som vi avnjöt i kvällssolen. Sedan blev det glass till efterrätt och en skön promenix på det! Tänk vad lycklig man blir av sol & värme :)

Har kollat lite på resor också. Funderar på en liten weekend i början av hösten, kanske till Rom elller Barcelona. Jag skulle gärna vilja besöka Prag också. Får se vad det blir och om det blir :) Skulle vara mysigt med nån lite tripp iaf :)
Nån som har någon plats/stad att rekomendera?

Idag fick jag höra att jag hade för kort kjol på jobbet.. hmm.. blev riktigt fundersam. Ingen som under mina 2 år på denna arbetsplats påpekat detta tidigare och då sprang jag omkring i kjolar & klänningar hela förra sommaren. Den slutade strax över knät. Tydligen ska den sluta under knät för att de ska vara OK. Bäst att ta reda på vad som egentligen gäller så att jag inte springer runt oanständig på jobbet :) Imorgon ska det regna så då får det bli jenas :)

I helgen ska jag & älskling till Ikea och köpa nya sängar m.m. för vår travvinst som vi inte har utnyttjat ännu. Det ska bli skoj & UNDERBART med ny säng!!! Vi provade ut dem förra månaden & jag hoppas verkligen att de är lika sköna denna gång!

Hoppas att ni också får en skön och avkopplande helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0