Skön kväll

Idag hade jag & Emilia planerat att träna ihop efter jobbet. Vi insåg dock att det var alldeles för varmt för det. Istället gick vi till Paus och köpte sallad som vi satte oss och åt nere i strömparken. Efteråt blev det glass & kaffe :) Mums! En jätteskön & trevlig kväll! Välbehövligt med lite avkoppling efter en hektisk dag på jobbet!

Imorgon tänkte jag ställa klockan på 06 och köra morgonpromenix eller löparrunda före jobbet. Känns som en väldigt skön tanke just nu, frågan är bara hur det känns när klockan ringer imorgon bitti?

Redan torsdag imorrn, oj vad veckorna springer iväg... Kollade kalendern idag med Emilia och upptäckte att sommaren snart är slut. Galet ju!

Till helgen blir det massa fördelsedagskalas. Mina kära syskon Marie & Thomas fyller år idag och på lördag och ska firas på Söndag. På Lördag blir det firande för JK som fyllde igår. Var en snabbis på stan idag och köpte present till bror, hoppas det blir bra. Alltid lika svårt med karlar ju.

Jahopp, får se om jag lyckas ta mig upp imorgon bitti då, återkommer om det :)

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: sanna

haha, nä inga barn än inte:) kanske lät som det men så var inte fallet iaf..haha



ja verkligen så känner jag med! nu fattas bara kedjehuset med lagret emellan;)

2010-07-21 @ 21:57:16
URL: http://sannadalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0