liten update

ojoj, massor att stå i för tillfället..
Fick jobba ytterligare två veckor vilket jag är väldigt glad för = större resebudget.
Dock finns det inte så mycket tid över till annat som till exempel bloggande :)

Vad har hänt sen sist då?
Jobbat mest faktiskt.. tränat såklart och umgåtts med vänner & älsklingen!

I fredags var Carro & Simon här på middag. Vi har pratat om det hur länge som helst, typ sen i somras men det har aldrig passat för oss alla fyra samtidigt. Nu blev det iaf av och vi hade en jätteskoj kväll som avslutades med filmen District 9, en oväntad men bra film!

I lördags var det dags att fira Annis som har fyllt år. Vi började redan tidigt på eftermiddagen med en mysig fika hemma hos Maria. Efter det knallade vi ner till Grand hotel för lite bubbel, bastu och en jättegod middag! Sen hem till Maria igen för ännu mera dricka & lite partyalias, jätteskoj spel som bjöd på massa skratt & knäppa förklaringar, haha. Några av tjejerna gick ut på Otten efteråt men jag bangade faktiskt denna gång. Har blivit tillräckligt med utgång för min del och känner inget jättesug efter dom gamla vanliga uteställena just nu :(

På torsdag drar jag iväg till Emilia i Umeå och stannar till Måndag. Ska bli jättekul att komma upp och se hur hon & Andreas har det, umgås och se stan lite :) Sen går allt i ett efter det. Jobba, packa inför resan, packa inför tillfällig flytt, grundlig städning av lägenheten, handla det sista, träffa alla, avslutning på jobbet, fira vänner som tar examen, puh! Det är en del som ska hinnas med på drygt en vecka :)

Jag har provpackat min stora ryggsäck också och konstigt nog så finns det massa plats över när jag packat ner allt jag vill ha med mig. Den är inte särskilt tung heller, perfekt!!

Imorgon är det exakt två veckor kvar till avresa!!!
Åhh, jag är sjukt nervös när jag känner efter faktiskt, fast det känns såklart underbart & härligt & spännande också!! Är väldigt förväntansfull :)

Känns konstigt att det man planerat och sparat till i över ett år äntligen ska bli av...
Kommer nog inte att blogga så mycket när jag är borta så ni får följa mig på www.resdagboken.se istället.
Mitt alias där är saros.

Hej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0