Hellu

Tentan börjar ta form vilket känns otroligt skönt! Trots kraftig ångest har jag lyckats producera 5 finfina sidor! Blir nog klar idag, skicka in imorrn sen byebye kurs nr. 3! :D

Ska nog in och jobba lite imorrn eftersom jag varit så duktig idag. Då kanske jag kan vara ledig fredag istället och då kan vi komma iväg till Stockholm lite tidigare!

Funderar på att baka lussebullar ikväll efter träningen.. sugen på det + att jag måste sysselsätta mig för hela tiden för att inte grubbla för mycket på framtiden och allt annat som det ska beslutas om! Hu, vilket jobb det är att leva ibland! Idag har jag agerat hemmafru och städat, lagat mat och strykt skjortor varvat med tentaskrivande, haha. Ibland är man produktiv! :) Men jag ska lita på min magkänsla som sagt.. lita på magkänslan. Ibland undrar jag var magkänslan är? Just nu känns det som min magkänsla väldigt läskigt!

Nä nog om det! I helgen ska jag iallafall njuta, på torsdag är det julbort vilket jag också ser fram emot! Nästa vecka ska jag julmysa med min basgrupp. Till helgen är det avskedsfest för Fatema + att jag & finspångsbrudarna ska få till en tjejkväll med! Sen är det JUL!!! Mys :)

Aslans snygga sovstil :)



Kommentarer
Postat av: Hanna Dahlin

Oj, vad duktig du är som nästan är klart!! Bra jobbat!

2010-12-07 @ 17:59:38
URL: http://hdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0