En snabbis

Hinner med en liten snabbis här, ska strax iväg till en kollega på jobbet och dricka lite vin :)
Haha, kollega föresten, vad vuxet det lät, Malin är iofs vuxen, fast bara 24 år :) Ska bli mysigt att träffa jobbfolket lite, har haft en del i skolan nu på sistone så jag har inte träffat dem så mkt! Det är det absolut bästa med mitt jobb, alla underbara, roliga & härliga människor som jobbar där!!

Jag har dock fortfarande jobb-beslutsångest, vet inte vad jag ska välja. Finns fördelar & nackdelar med båda. Typiskt egentligen, först får man inget jobb, sen får man flera! I-landsproblem :)

Jag är såå glad att två av mina bästa vänner mår bra (bättre) iaf! Det är konstigt egentligen att man inte uppskattar livet & hälsan mer än vad man gör. Så fort någon blir sjuk kommer man att tänka på det, oavsett vilka problem man än har så är hälsan något av det viktigaste!

Jag uppskattar även min underbara bästaste pojkvän just nu som har gjort nått så otroligt fint för mig! Jag som deppade lite över att jag inte kommer att få så många paket i år eftersom min familj ska sponsra min ögonoperation istället får nu öppna hela 24 paket under december!! Han har nämligen gjort en adventskalender med paket till mig!! Den är såå fin, hade inte gjort mig ett dugg (eller kanske liiite) om paketen var tomma för bara tanken är värd mer än nått annat! Jag känner mig så glad och uppskattad! Tack älskling!!

Näpp nu måste jag fixa mig det sista!
Ska vara hemma & plugga hela helgen så det lär bli ett par inlägg till snart :)
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0