bakisdag

Seegt idag. Har knaprat ipren men huvudvärken vägrar ge med sig :( Jag har iallafall lyckats ligga i sängen och läsa en jättejättetjock bok om olika intelligenser, det ni :) Läste dock inte ut den men har ändå lyckats förstå mig på det mest väsentliga i boken tror jag :)

Gårdagen blev mycket lyckad! Det tror jag även att kvällens huvudperson tyckte :) Vi började som sagt kvällen hemma hos Fatema, först var det bara jag, Carro och två av Fatemas vänner hemifrån som käkade lite tacos ihop. Strax efter åtta kom resten av folket lite i omgångar! 90 % jobbfolk, 99% socionomer typ, haha. Anna hade med sig ett sanning eller konskvens-kort som vi hade lite roligt med :) När det började vankas utgång hade alla som vanligt väldigt delade meningar om vart vi skulle gå. Vi lite äldre i sällskapet -84 och äldre röstade för Grand men det blev först nedröstat pga att det tydligen inte fanns ngt dansgolv. Efter en stunds diskussion beslutade vi oss för att iaf pröva Grand och sen gå vidare om det var tråkigt. Jag åkte taxi bort för 57 kr :) Kvällen slutade sedan med att vi blev kvar på grand hela kvällen och det var riktigt skoj! Dansgolv vet i tusan om det fanns men dans i foajen gick lika bra det! Träffade på Mercan & co där inne + lite annat folk man känner så det blev extra skoj :) Jag undrar dock vart alla drinkar kom ifrån som jag lyckades gå och smutta på hela kvällen?! Kanske har börjat som Franzén? hehe...  :)















Måste även berätta om dagens julklapp!! Den är verkligen kalas trots att Mercan var lite skeptisk när jag öppnade.. Jag fick en sånt där underlägg att ha datorn på när man sitter med den i knäet. Den är så mjuk & gosig på undersidan och halkfri på ovansidan så jag kan sitt/ligga i vilket läge som helst med den i knäet! Helt perfekt! :)

Nu ska vi strax ner & köpa mat på Spicy HOT! Mmm, perfekt med matlåda till imorrn med! Sen blir det nån bra film hoppas jag! Imorrn ska jag jobba-gå på föreläsning-jobba-spinna! Intensiv dag!


Kommentarer
Postat av: Lisa

:D tack!!

Får passa på att säga Grattiiis! Så roligt!

Kram

2010-12-30 @ 08:39:50
URL: http://dellasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0