Ny vecka, nya möjligheter..

.. som man brkar säga.. eller ja, inte jag särskilt ofta iaf. Fast det är skönt med måndag på sätt & vis. Regelbundna tider, ordentlig mat & träning! Fast idag har jag inte mått så bra direkt, har fortfarande känt mig bakis efter lördagens partande! Var ju på Marias & Ekens inflyttningsfest & hade verkligen en skitkul kväll! Lägenheten var verkligen jättefin, var svårt att tro att det var en hyresrätt faktiskt.. Vi umgicks & festade, körde musik-quiz och snackade skit hela kvällen lång. Glömde nästa bort att vi skulle ut också.. så det blev lite stress där framåt 01.00 när vi kom på att vi faktiskt ville ut & dansa liiite. Efter lite strul med taxi och stränga vakter på Bomull hamnade vi utanför Palace (som vanligt). Klockan var då närmare 02 så jag hoppade faktiskt själva utgången. Ja, Mercan, Sanna & Peter gick och tog en pizza istället :) Känns bra såhär i efterhand, festen var så himla rolig så jag är verkligen inte besviken. Sen blev kvällen lite billigare också :)

Men idag har jag som sagt mått sådär.. hade med mej en matlåda med Rotfruktsgratäng och kassler till jobbet men den kändes inte tillräckligt fettig så jag gick ner till Coop och köpte potatisgratäng & kyckling, Mums!

Jag sitter och ler för mig själv just nu, haha. Det är så roligt för Mercan har två kompisar i laget här och dom sitter i vadragsrummet och kör Fifa eller nått.. Mercan är ju inte direkt världens känslosammaste person i vanliga fall men när det gäller det där spelet så visar han + dom andra två känslor som andrig förr. Det är väldiga humörsvängningar i rörelse just nu :) Haha, som små pojkar blir dom också, så roligt att höra på dom :)

För min del blir det att slappa framför tv:n ikväll, ska bli skönt. Sk lägga mej tidigt också så kanske man kan vakna som sitt vanliga jag imorgon igen.




Lånad bild av Annis :)


Kommentarer
Postat av: sanna

ja men vi skulle kunna ta en bokning lördag den 21e v 47 om du vill? blir ju innan annis fest:)

säg till om du är nåt i finspång i veckan så kan vi ses o fika eller nåt.kramis

2009-10-20 @ 00:14:03
URL: http://sannadalle.blogg.se/
Postat av: sanna

ja men lite småmynt tar vi gärna emot:)men hör av dig i helgen då så får vi förska hinna ses lite!

2009-10-21 @ 18:43:22
URL: http://sannadalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0