12 timmars sömn = välbehövligt!

Nu är jag utvilad!
Somnade strax efter idol igår och vaknade 11.10. Sov i ett streck utan att ens vakna till när M gick till jobbet i morse.. Då är man skapligt trött!!

Hade en jobbig dag på jobbet igår :( Tunga beslut som skulle fattas, då går hjärnan på högvarv. Annars har min jobb- vecka varit underbar! Jag har lärt mig massor & mina kollegor är så stöttande och gulliga & roliga :)
Carro har fått hoppa in & vikariera lite också och det är såklart skoj :) Känns som att vårt gamla gäng har blivit splittrat sedan man slutade att plugga, iaf är jag & Sara inte med i det längre iaf... konstigt att man kan stå människor så nära ena studen och sedan knappt höras alls nästa stund.. :(

Idag ska jag till Finspång och umgås lite med familj & vänner där. Blir nog en lugn helg, känns skönt :)
kanske blir ett jogging-varv innan jag drar.. hm kanske, om det inte blåser storm ute!


Hittade en gaaammmal bild från Thailand som jag glömt :)


Vet i tusan om jag skulla våga det där idag..


Kommentarer
Postat av: mallan

hi hi härlig bild=) Men reza var tyvärr riktigt dålig denna gång !tråkigt att vi inte kan ses idag=( jävla skit sjukdomar..........

2009-10-24 @ 20:01:35
URL: http://mj84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0