svinvaccin till slut & så lite resa :)

Idag har jag vaccinerat mig mot svininfluensan! Känns faktiskt helt rätt & skönt att ha det gjort. Hoppas att man slipper en andra dos nu så att jag kan fokusera på allt annat vaccin snart! Dom sa att man kunde få ont i armen efteråt och influensa-liknande symptom men jag har ännu inte kännt ngt och det har nu gått ca 6 timmar.. Mercan känner dock lite i armen sa han nu.

Nu ikväll har Sara varit här en sväng. Jag hjälpte henne att slinga håret & sen så har vi självklart planerat resan, som alltid :) :) Har kollat in ett hostel som vi har blivit lite sugna på, det ligger vid kusten, ca 1 timmes bussresa utanför San Jose så det blir perfekt för oss att spendera våra första dagar & få jobba lite på brännan :)

Vi fikade även upp den sista biten kladdkaka, känns skönt att slippa se den så fort man öppnar kylen :)

Idag tog jag långlunch och passade på att träffa Jennie lite. Vi gick till Paus och käkade en supergod sallad & snackade skit :) Att ta lunch vid kl.13 istället för 12 som jag brukar visade sig vara en riktig hit :) Förkortade dagen lite och jobbiga eftermiddagen blev mycket kortare :)

Imorgon är det AP-möte på jobbet hela förmiddagen.. då bjuds det på mackor till fm-fikat, det är det bästa med våra möten och jag & Sara tar alltid två var :) :) Haha, vi är verkligen besatta av mackor :)

Efter jobbet hoppas jag att det hinns med en träning också!


Manuel Antonio National Park - Costa Rica:








Natti natti :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0