skitskitskiiiit!!

Jag är sjuk :(
Perfekt nu, lagom till min roliga helg!!
Såå typiskt! Dessutom kunde jag inte åka till Linköping idag som planerat och ta tbc-vaccinet så nu måste jag göra om hela proceduren med test en måndag - avläsning & vaccin torsdagen efter. Detta innebär att testet som jag gjorde och betalade i måndags var helt i onödan!

Sen är jag själv också och det gör inte saken bättre. hatar att ligga ensam hemma när man är sjuk. Ingen som kan passa upp på mej då ju :( Det är ju så sjukt jobbigt att lämna sängen :(

Min kisse är dock överlycklig & lite smått undrande över varför matte ligger i sängen och gör henne sällskap heeela dagen.

Hoppas man mår bättre snart...




Kommentarer
Postat av: Elin

Nej men usch, din stackare:( Hoppas du kryar på dig snart!! Jag har precis återhämtat mig från någon sorts (?!) influensa, så jag vet hur du känner dig.

Men som sagt krya på dig!! kramar/ Elin

2009-11-21 @ 22:01:43
URL: http://elinsellstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0