sjukdag 5

Fortfarande sjuk, fast liite bättre idag. Ingen feber & det är skönt.

Jag mådde ju som sagt bättre i Lördags & besämde mej för att åka iväg till Finspång trots förkylning. Sanna gjorde mej superfin i håret, satt & njöt hos henne i flera timmar. På kvällen åkte jag även till Annas fest vilket var väldigt dumt såhär i efterhand. Jag kände mig dock inte alls dålig under kvällen. Höll mig nykter och åkte hem redan vid 23-tiden. Vaknade sedan upp på natten och hade knivar i halsen, kunde inte så fram ett ord heller. Igår morse hade jag feber IGEN, sov hela dagen och natten. Idag är det som sagt bättre men är fortfarande dunder-förkyld i både näsa & hals. Blir nog att vara hemma imorgon också...

Festen var trevlig iallafall, mycket folk, väldigt blandat. Jättegod mat & skojjig underhållning. Anna & hennes mamma fick tävla lite mot varann och underhålla oss andra, hihi mycket roligt :)
Jag hoppas verkligen inte att jag smittade ner hela festen nu bara :( Som tur är har ju de flesta av tjejerna redan legat sjuka så de kanske klarar sej..


Världens snyggaste 30-åring :)


Fest-fina tjejer


Sötnosarna i lugg :)


Födelsedagsbarnen


Paketöppning


Nutte & Emma


Min gulliga & duktiga frisör :)


Igår kom älsklingen hem också :) Äntligen! Eftersom jag låg nerbäddad i feber när han kom blev det dock inget vidare återseende :( Hoppas att jag blir bra till fredag då vi ska till Stockholm över helgen bara vi två, umgås, julhandla lite och kolla på musikalen Hairspray.

Näpp nu ska jag lägga mig igen & se nån film... och försöka bli frisk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0