lite av varje

Det är tråkigt att blogga utan bilder tycker jag & säkert ni också :(
Jag är så dålig med kameran just nu, har inte ens haft med mig den på fester..
Men det ska det bli ändring på nu i helgen för då ska jag minsann fotta igen, speciellt födelsedagsbarnet som ska FIRAS!!! :)

Jag har bara trevligheter framför mig nu till helgen, på lördag ska jag till Sanna på Kocy bli klippt & slingad! :) Jag har inte lagt i färg eller slingor sedan i somras nu så det ska bli skönt med en uppfräschning!! På kvällen är jag bjuden på kalas, mor & dotter Söderberg som ska firas. Det ska bli jättekul!

På Söndag kommer äntligen älsklingen hem!! Det ska såklart bli underbart! Har saknat så mycket nu men fasen vad effektiv man är som ensam. Jag hinner en massa om dagarna numera, sen behöver man inte laga mat så ofta :)

Jag har drabbats av Tradera-syndromet också!!! Guud vad lätt man blir beroende!!
Jag har själv shoppat ett par sandaler och ett par jenasshorts till resan :) Sedan har jag sålt flera par skor som bara har stått och skräpat i gaderoben. Man blir ju inte stormrik direkt men blir man en hundralapp rikare är jag nöjd :)

Just nu har jag en gammal Friis & Company-väska ute om nån är intresserad:

http://www.tradera.com/Vaska-Friis-Company-auktion_102306751

Jag har även fått hem mina bokstäver som jag beställde från Haléns, dom ska upp i sovrummet :)



Jag har fått nån form av värmeslag i halva sidan av kroppen.. det hettar som tusan i vänstersidan sedan jag tog vaccin igår, sköterskan satte både Hepatit B- sprutan och Tbc - testet i samma arm..?!! Jag har ett stort blåmärke på armen nu. På torsdag ska jag ta själva vaccinet mot tbc och det blir då tydligen ett vätskande sår.. jag kommer vara väldigt fin på lördag med andra ord :(

Ikväll är det Desperate igen, underbart :)

 


Kommentarer
Postat av: sanna

kul att du gillat:) jag har vart rätt pysslig ett tag nu, men klart man blir ännu mer motiverad när man är själv och har tid...sjukt lugnt med allt när man är hemma själv..typ aldrig disk och inte alls mycket matlagning:)

har mercan köpt nåt till dig än?

2009-11-18 @ 22:38:30
URL: http://sannadalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0