tv & tvätt

Vad mycket knas det går på Tv egentligen.. när man är hemma om dagarna och mest ligger framför tv:n får man se en del.. Idag på Oprah tex så handlade det om hur män attraheras av kvinnor när de har ägglossning (löper som de kallade det) för att då har kvinnor en speciell röst, luktar på ett speciellt sätt och ansikte ser även annorlunda ut jämfört med när vi inte har ägglossning. De visade en massa tester som genomförts i USA där män fått skatta sin attraktion av samma kvinnor under olika faser av cykeln och det visade sig att männen blev som mest attraherade under ägglossnings-fasen. Haha.. skumt! Detta gällde dock inte kvinnor som äter p-piller..

Idag mår jag ännu liiite bättre ock imorgon ska jag försöka ta mig i kragen och knalla iväg till jobbet igen. Jag låter fortfarande förfärligt men jag får stänga av min telefon och inte träffa några klienter på ett tag helt enkelt!

Det verkar dock som om Mercan har blivit sjuk nu istället :( Han har haft jätteont i huvudet sedan igår morse och känner sig allmänt hängig och orkeslös. Jag hoppas verkligen att det inte blir något långdraget så att vår Stockholmshelg inte blir av :(

Jag har orkat mej ner i tvättstugan idag och slängt in hela sängen i tvättmaskinen typ, lakan, täcke, kuddar m.m. Alla baciller måste bort! Blev även en tvätt med lite Kina-kläder som jag fick av Mercan igår. Det mesta satt faktiskt riktigt bra denna gång. Blev mest träningsgrejer som jag önskat :) Det är ju mest sådant som är snyggt där. Men det blev iaf två träningsbyxor, ett par lite tunnare och ett par tjockare typ joggingbyxor. Två träningslinnen, en fleecetröja och en alldeles egen träningsväska :) Antar att Mercan tröttnat på att mina träningsgrejer ALLTID ligger i hans fred perry väska numera :)



På tal om träning ja, längtar verkligen efter att få komma igång igen! Det var en vecka sedan jag tränade nu och mer lär det väl bli :( Jag är så sugen på att köra gym nu så första passet jag kör kommer nog att bli ett härligt biceps/triceps-pass :)



Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!

Vad kul med avtryck från dig! Alltid kul att hitta nya bloggar. Kram kram

2009-11-24 @ 22:28:20
URL: http://guccitherabbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0