Nya motionsformen?

Idag har jag gjort en knäpp grej, jag har nämligen köpt ett par inlines!!! Dock utan att veta varken om jag kan åka eller om jag kommer tycka att det är kul, smart va?! :D Jag har blivit så himla sugen när jag varit ute och promenerat och joggat den senaste tiden och stött på flertalet inlines-åkare som kommit farande, ser himla skönt ut alltså! Nu vet jag ju att det INTE kommer se lika graciöst ut när jag ska ut & åka men ändå, värt & testa iaf :D Var smart & shoppade begagnat på blocket, har till och med inspirerat mercan så nu ska han och kolla på ett par i Linkan på fredag när vi ändå har vägarna dit.



Blev otroligt sugen på att ge mig ut och testa dem redan ikväll men jag har avhållt mig från det med tanke på morgondagen och Vår Ruset, kan ju inte komma skadad och med träningsvärk dit. Jag som tränat så hårt hela våren för detta lopp haha.

Har dock känt mig lite hängig idag, inte alls i form.. hoppas det känns bättre imorrn och att vädret blir bättre!

Imorgon ska vi opponera också, har förberett lite idag och sen så ska jag och Sara träffas och gå igenom det sista imorgon. Det känns rätt Ok men det är inte det lättaste att göra en bra opponering, Carro & Fatema lyckades tydligen väldigt bra iaf, kul!!

Var och lyssnade på två andra opponeringar idag för att få lite tips och råd men det gav inte så värst mycket. Den ena hade bara positivt att säga så det blev ingen riktigt dialog, förvisso var det ju Emelies välarbetade uppsats som kritiserades så det var ju inte så konstigt men det gav inte så mycket som lyssnare direkt. Den andra var riktigt dålig, opponenterna satt och petade i texten och kommenterade punkter och komma-tecken som satt fel. Det var riktigt pinsamt! Nu ska jag väl inte säga för mycket för jag och Sara kan ju misslyckas totalt imorgon....

Just ja, fick mina ben vaxade igår, testade att göra det i Finspång hos Anna-karin som jobbar på På Håret och det blev verkligen kanon måste jag säga! Rekomenderas verkligen om man är för lat för att göra det själv! :D

Kommentarer
Postat av: sanna

ja jag kan ju fortfarande ha linnet är på gränsen lite litet men du kan nog ha det, du kan ju få prova det om du vill:)

du vad kostade vaxningen?

2009-05-27 @ 22:13:26
URL: http://sannadalle.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag måste få se när du tar dina första steg (eller vad man säger) på inlinesen=)

2009-05-28 @ 09:36:28
Postat av: Emelie

Jag måste få se när du tar dina första steg (eller vad man säger) på inlinesen=)

2009-05-28 @ 09:37:35
Postat av: mallan

haha vad störd du e=)skulle oxå vilja se första gången=)

2009-05-28 @ 14:45:02
URL: http://mj84.blogg.se/
Postat av: Karin

ajaj vaxning är inte skönt, men otroligt bekvämt att slippa raka!! Ja herregud bilarna kom ju farandes i världens fart på 51:an, man får helt klart en annan uppfattning om farten! hoppas allt är bra med dig! kram

2009-05-28 @ 19:39:18
URL: http://karinkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0